خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

اعتراض واحد مالميري به اعزام هاي تيم ملي

ملي پوش با سابقه تنيس روي ميز گفت: برايم جاي سوال دارد كه چرا در اين همه اعزامي كه فدراسيون داشته است از من كه نفر چهارم مسابقات انتخابي تيم ملي بوده ام استفاده نشده است؟

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: واحد مالميري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: در تمام اين اعزام ها به مسابقات آسيايي، تورها و پرو تورهاي جهاني از 10 نفر اول مسابقات انتخابي استفاده شده است نظرم به بازيكن خاصي نيست اما آن هايي كه بعد از من هم بودند اعزام شده اند اما من حتي در مسابقات آسيايي هم حضور نداشتم .

بازيكن تيم باشگاهي ذوب آهن اصفهان درباره رقابت هاي تيمش در ليگ بزرگسالان بيان كرد: حدود دو ماه در ليگ غيبت داشتيم در تمام اين مدت نه به صورت منظم اما تمريناتمان را متوقل نكرديم و الان با آمادگي بازي هاي معوقه خود را برگزار مي كنيم .

وي كه تنها بازيكن تيمش است كه هيچ كدام از بازيهاي انفرادي و دوبل خود را در ليگ به حريفان واگذار نكرده است و امتيازات فراواني را براي تيم ذوب آهن به دست آورده ست درباره بازيهاي پشت سرهم معوقه گفت: در اين مدتي كه در ليگ غايب بوديم انقدر استراحت كرديم كه حضور در مسابقات پشت سر هم و حركت از اين شهر به آن شهر اذيتمان نمي كند.

ذوب آهن اكنون با 6 بازي 12 امتيازي است واحد مالميري بازي سخت خود را مقابل پتروشيمي بندر امام ماهشهر مي داند كه بازيكنان ملي پوش مثل نوشاد و نيما عالميان و سخت ترين بازي خود را هنوز انجام نداده ايم و دو بازي نفس گير در رفت و برگشت با پتروشيمي داريم كه بايد تمام توان خود را براي اين بازي بگذاريم.

ملي پوش ارزنده كشورمان در پايان از شرايط بد اقتصادي تيم ذوب آهن خبر داد و اعلام كرد: قرار داد بسته ايم اما فعلا خبري اي پول نيست ترجيح مي دهيم فعلا صحبتي نكنيم تا مشكلات حل شود.

وي درباره اينكه در برنامه فصل بعدش ماندن در اين تيم را گنجانده يا نه پاسخ داد: هنوز ما در ليگ 90-89 هستيم و از ليگ امسال خبري نيست هنوز برنامه اي براي فصل بعد ندارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: یک شنبه 19 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد